Kennel Nahiniz

En liten uppfödning av Whippet i Värmland

Drömmar känns mer verkliga nu !

Kategori: Allmänt

Nu blir jag imponerad av mig själv, två uppdateringar inom en vecka ! Ibland kan man överraska sig själv =)) 
 
Igår den 11 augusti åkte jag och Maggie till Kvänum för att hälsa på Monica och Smokie. Maggie gick upp i höglöp i fredags och igår var hon helt på det klara med vad hon ville och det var Smokie också. Det uppstod ljuv musik direkt och det dröjde inte länge förrän vi fick ett häng. Enda problemet var att när det var färdigt ville Maggie lägga sig ner platt på sidan i gräset och njuta av livet.. det är lite svårt när det sitter en hane som inte kommer nånstans så det var bara att hålla upp Maggie, hon löste det på ett imponerande sätt genom att lägga ner framdelen och stå (hänga) med bakdelen uppåt =)) Så nu väntar en nervös tid innan jag vet om hon är dräktig! 
 
Har nån såndär plan på att jag ska uppdatera bloggen med hur det fortlöper med både text och bilder det är ju lite lättare för andra att följa oss då även om FB finns.
 
Här är två fotokollage på paret :
 
 
 
Det får vara allt föridag !
/Reneé 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: