Kennel Nahiniz

En liten uppfödning av Whippet i Värmland

Livet har hamnat på halvfart...

Kategori: Allmänt


För en vecka sedan var jag lyckligt ovetande och tur är väl det !

Livet har hamnat på halvfart, det spelar ingen roll vad jag gör, hittar på eller funderar över så känns det som om allt fastnar i gyttja. Jag kommer liksom inte ur det hur jag än vrider och vänder på mina celler.. Vill egentligen stanna tiden helt, låta dagen vara för evigt, jag vill inte att klockan skall ticka.. jag vill inte att dagarna skall gå.. och jag bävar för veckan som kommer !

Det känns som om hjärtat skall slitas ur kroppen på mig, och allt precis allt  jag skriver blir bara så futtigt, det låter så... ja så smått. Just nu tycker jag att livet känns oerhört orättvist och om det kan man tycka vad man vill. Jag vet att det finns de som har det mycket mycket svårare än mig, men samtidigt, det här gäller mig, det händer mig, det pågår i mitt liv och det är jobbigt nog som det är.

Håller på med en resa bakåt i tiden, det finns otroligt många minnen både glädje och stor sorg efter vägen. Funderar på mina minnen, hittar bilder som jag glömt bort och de tar andan ur mig helt. Jag vill stanna livet !! stanna jorden, stanna mitt liv... Fan va jag inte vill må så här !! Jag vet att jag också skriver luddigt men jag orkar bara inte dra allt just nu, det kommer en vidare uppdatering på det här som jag inte vet hur jag ska orka med.. men jag är skyldig det, skyldig min bästa vän det !

Wild Horses

Childhood living is easy to do
The things you wanted I bought them for you
Graceless lady you know who I am
You know I cant let you slide through my hands

Wild horses couldn’t drag me away
Wild, wild horses, couldn’t drag me away

I watched you suffer a dull aching pain
Now you decided to show me the same
No sweeping exits or offstage lines
Could make me feel bitter or treat you unkind

Wild horses couldn’t drag me away
Wild, wild horses, couldn’t drag me away

I know I dreamed you a sin and a lie
I have my freedom but I don’t have much time
Faith has been broken, tears must be cried
Lets do some living after we die

Wild horses couldn’t drag me away
Wild, wild horses, well ride them some day

Wild horses couldn’t drag me away
Wild, wild horses, well ride them some day

Vocaled by: Susan Boyle




Kommentarer


Kommentera inlägget här: