Kennel Nahiniz

En liten uppfödning av Whippet i Värmland

Tre dagar och allt går så himla bra !!

Kategori: Allmänt

Tänk att de små redan har hunnit bli tre dagar ! Allt går så bra, Maggie njuter av att vara mamma, valparna äter och växer så det knakar. Jag kan sitta i timmar bara för att titta på dem och njuta av ljuden när de smackar och gnoffar så där sött som bara nyfödda valpar kan göra =))) 
 
Här kommer lite enskilda bilder på dem, de är tagna i valplådan så jag inte vill störa Maggie mer än nödvändigt även om hon accepterar helt och fullt att jag hanterar de små. Jag kommer göra så att jag lägger upp hanarna först och sen tikarna även om de inte kom i den ordningen för att det skall vara lättare att hålla rätt på dem =)) 
 
Three days has already passed and the puppies is doing well. Maggie is a supermom and she takes very good care of her little ones. They eat and grow just as they should, I really enjoy the sound they'll making when they are hungry and their little tails goes like an propeller when the milks starts to come <3 More info at our webpage the adress is at the end of the side =)) 
 
Hane 1 / Male 1
 




 
 
 
 
Hane 2 / Male 2
 
 
 
 
 
 
Tik 1 / Girl 1
 
 
 
 
 
 
Tik 2 / Girl 2
 
 
 
Tik 3 / Girl 3
 
 
 
 
Tik 4 /Girl 4
 
 
 
 
Det får vara allt från oss för idag !
 
För mer nyheter och information om de små gå gärna in på vår hemsida: www.nahiniz.kennelsida.se
 
/Reneé
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: